Connect with us

Jut eszembe

Felvidéken a betRing lesz a nyerő?

Belépett a szlovák online sportfogadói piacra a Szerencsejáték Zrt.

Published

on

Hirdetések

A Szerencsejáték Zrt. új, 2025-ig meghatározott üzleti stratégiájának egyik fókuszterülete a regionális terjeszkedés, amelynek első mérföldköve a szlovák szolgáltatás elindítása. A nemzeti lottótársaság helyi leányvállalatán keresztül megkezdte működését betRing márkanév alatt a szlovákiai szerencsejátékpiacon.

Az SZRT Slovakia a betRing márkanév alatt a helyi piac sajátosságait szem előtt tartva fejlesztette és alakította ki szolgáltatási palettáját. Ennek jegyében a fogadást többek között mobiltelefonos applikáció, hűségprogram, korai nyereményfelvétel (cash out) valamint személyre szabható kényelmi funkciók is segítik.

A betRing – jogszabályi kötelezettségeknek eleget téve – csak szlovák IP címről, illetve szlovák állampolgárok részére biztosít online sportfogadási lehetőséget, azonban a szolgáltatás szlovák mellett magyar nyelven is elérhető. 

„A korábbi években társaságunk az egyik legdinamikusabb növekedést produkálta a régióban, létrejött szervezetünkben a kellő tapasztalat és tőkeerő, hogy kipróbálhassuk magunkat külföldön. A szlovák online sportfogadói piacra történő belépés történelmi jelentőségű számunkra, amely egyúttal megfelelő alapot adhat egy erőteljesebb, több országot is érintő regionális szerepvállaláshoz, megteremtve társaságunk üzleti fejlődésének új irányát.”

nyilatkozta dr. Bozóky Alex, a nemzeti lottótársaság vezérigazgatója.

A SZRT Slovakia 360 fokos integrált marketing és kommunikációs kampánnyal támogatja új szolgáltatásának bevezetését.

Hirdetések

A két hónapos aktivitás során számos szlovák online, weboldalra és mobilra optimalizált hirdetéssel és offline felületen népszerűsítik a betRing által nyújtott új online sportfogadási lehetőségeket, beleértve a kereskedelmi televíziókban megjelenő reklámokat, valamint a kültéri eszközöket.

A regisztrációt és a weboldal működését rövid tutorial videókon keresztül ismerhetik meg a játékosok, valamint minden új regisztrációhoz úgynevezett üdvözlő bónusz is jár.

„Célunk, hogy a lehető leghamarabb megközelítsük a szlovák piac három (Niké, Fortuna, Tipsport) legnagyobb szereplőjének szintjét. Termékfejlesztésünk során arra törekedtünk, hogy a jelenleg elérhető legmagasabb színvonalat ötvözzük a különböző termékinnovációkkal, amelyek nemcsak Szlovákiában, hanem Európában is újdonságnak számítanak. Bízunk abban, hogy a betRing felkelti a szlovák játékosok érdeklődését és közülük minél többen csatlakoznak majd hozzánk.”

– mondta Miroslav Baranec, a betRing rendszert üzemeltető SZRT Slovakia ügyvezető igazgatója.

A Szerencsejáték Zrt. középtávú célja, hogy 10 százalékos piaci részesedést érjen el a szlovák online sportfogadási piacon.

Forrás: Szerencsejáték Zrt.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetések
Hirdetések

Facebook

Hirdetések

TOP

Advertisements